Thursday, March 4, 2010

Kiss - Because I'm a girl

Yeay..! Pencarian aku berakhir. Terlalu lama aku mencari video klip romantik ni. Tiba-tiba bilik empat segi aku menjadi taman bunga. Kali terakhir aku menontonnya pada tahun 2005. PC aku telah diheret ke pusat pemulihara barang-barang lama akibat tuannya tidak menjaga kebajikan anak buah beliau. Natijahnya, habis semua video-video jiwang aku hilang. huu~~

Mungkin akan ada orang kata aku kurang bijak kerana tidak menggoogling dari awal. Ya..aku pon mengakuinya. Mengapa Nisa? Mengapaaa??

Maka, terima kasih yang tidak terhingga kepada member seberang katil saya kerana menurunkan ilmu googling beliau. Nak tau tak apa yang beliau taip untuk mencari videoklip ini? Agak kelakar dan macam tak logik tapi ajaibnya berhasil.

Japanese video clip blind girl boyfriend donate eyes

Pelik kan? Aku tak pernah terfikir nak taip macam tu. Seboleh-boleh nak buat ayat skema dan tak ada kesalahan tatabahasa serta struktur ayat. Macamla google tu paham.

Baiklah. Aku nak melayan perasaan jiwang nih. Meh la join....




P/S : Entry yang sangat pendek kerana terlalu tidak sabar ingin melayan perasaan..hikhikhik (Gelak gaya Mamu Raja Lawak S4. Mesti mari..yeah!!)

1 comments:

Zizie Saref said...

aku menangis wooo tgk video ni lek...waaa!!sedey!!

Post a Comment