Friday, August 6, 2010

Sarapan pagi tadi.


Sila bold frame itu (hehe). Meja bersepah hanya ilusi anda. Meja aku yang sebenar sangat kemas. Ya. aku juga menipu diri sendiri.


Jauh sangat nih. Kasi close up sikit la.


 


 
dan lagi..




Amacam? Rupa yang sangat menyelerakan kan? Rasa dia lagi syahdu. Rotinya lembut sungguh. Topping nya sangat-sangat dan sangat SEDAP!! Sesungguhnya aku berkata benar.



15 minit kemudian..


Dah habis dah. hehe. Sila gelak dengan nada sedikit jahat dengan niat menunjuk.



Semoga berjumpa lagi di ruangan Juadah Nisa ye kawan-kawan. ( Tiba-tiba dapat nama labels entry baru. heh)

2 comments:

Zizie Saref said...

sedap sehh..sape wat?

Hanisah Roslan said...

Sedap gila z. Supervisor kak eton yang buat. aku menumpang rasa je.huhu.

Hg xperasan ke frame kat gambar first tu z? penat aku tayang.haha

Post a Comment