Thursday, February 4, 2010

Aku berpindah

Hari ini aku telah berpindah ke bilik kerja yang baru. Kalau sebelum ni meja aku sangat terdedah, sekarang aku dah ada kiub. Bangga betol. Orang lain dah lama ada, terima kasih pihak pentadbiran kerana tidak membuatkan aku ketinggalan zaman.Yang penting ia merupakan lokasi yang praktikal untuk melakukan aktiviti-aktiviti membuang masa. Seperti men*****, su*****, ter***** dan lain-lain.


Pelan kiub pertama aku.

1. Berada di sudut paling kiri ketika melangkahkan kaki di pintu utama.

2. Juga baris ke empat dari pintu utama.

3. Aspek pertama mengapa kiub ini dipilih adalah kerana dia ada tingkap. Bahagianya. Pagi-pagi siap dengar burung berkicauan tu beb. Memang terbaik.

4. Masuk-masuk je dah nampak Buku Rumus Statistik (Ahmad Syukri Yahaya). Terbukti aku seorang tutor matematik yang efisien.



Kiub aku pada hari pertama


Tingkap inspirasiku



Memang bersepah. Isk..isk..isk..
Sabar-sabar. Akan dikemas dan dihias satu hari nanti dengan cantiknya.

0 comments:

Post a Comment