Wednesday, March 28, 2012

Youtube

Pirst time..

Pirst time..!!

Pirst time...!!!!

Teruja gila sampai huruf F terus bertukar menjadi huruf P.

Pirst time menggunakan youtube untuk sesuatu yang ilmiah. 100%. Sumpah.

Maka, sejarah ini harus diwartakan. Mengapa over sangat ya? Kerana ia diibaratkan seperti aku membaca buku teks sejarah tanpa dipaksa selama 20minit. Gila tuh. Pencapaian mengagumkan. Tapi itu tak diwartakan lagi. Sebab ia tak pernah terjadi. Setiap kali minit ke-19, mungkin sudah dibuai mimpi indah dan tak indah.

Oh, tak paham ke?

Ok ok. Cari ibarat yang lain. mmm..

Ibarat...ibarat aku...mmm

Ha..aku dapat dah.

Ibarat orang mengantuk disorong bantal, tapi dia tak nak. Dia nak tidur duduk jugak. Berkali-kali orang sorong pon dia tak nak. Degil orang ni. Ha..camtu la lebih kurang. Maksudnya perkara ni tak mungkin terjadi tapi tiba-tiba mungkin terjadi.

Pening-pening.

Berbalik kepada youtube tadi. Aku selalu teruja apabila ada internet. Selalunya internet percuma. Seperti kejadian di hospital di Ipoh. Tetapi kebenarannya aku tak tahu apa bendalah aku nak search kat internet nih. Almaklumlah, aku kan anti facebook. Walaupon kadang-kadang skodeng suami sendiri guna facebook adik sendiri. Aku kan tak ada facebook. (Mak aii..dah pakai perkataan suami sekarang. Aww). Adik-adik..skodeng suami sendiri tak apa k. Sebab jiwa skodeng ni susah nak dihilangkan. Maka untuk menghilangkan gian, sila skodeng suami sendiri di facebook.

Oh..berbalik kepada youtube tadi. Apabila hampir 10minit memerah otak dan masih blur nak cari apa di internet, maka youtube sahaja yang paling relevan. Sebab itu je aku reti. Dan best jugak. Memang tengok yang lagho SAHAJA. Antaranya Teacher Shida dan budak perempuan gaduh. Gila best yang budak pompuan gaduh tu. Lagi-lagi gaduh berebut lelaki. Ganas tapi kesian. Bukan kesian sebab kena pukul tapi kesian sebab ia memalukan diri sendiri sesungguh-sungguhnya. Nanti dah dewasa-dewasa, mesti kumpul duit nak pergi jumpa doktor. Minta buat pembedahan hilangkan ingatan. Sebab kejadian sengal itu akan berulang-ulang dalam otak tak kira tengah makan hatta apa-apa keadaan la. 24 jam. Kesian kan?

Tetapi hari ini sungguh berlainan. (Kagum dengan diri sendiri sambil mata berkaca-kaca. Kadang-kadang tak apa poyo.Chait!)

Buka lamang sesawang. (Kak Eton, laman sesawang ke nama dia?)

Buka youtube.

Aku taip di kotak carian youtube
 subsonic circular cylinder simulation
Ilmiah sungguh diri ini.

Untuk pertama kali nya.

Tahniah Nisa.

...kerana mengambil lebih 30minit hanya untuk mengarang ayat sehingga menyebabkan kerja yang betul-betul ilmiah terus terbantut.

Maka markah penuh untuk ilmiah anda telah berkurang kepada 35%.

0 comments:

Post a Comment