Saturday, April 17, 2010

Workshop CFD

Entry ini merupakan penulisan aku dengan otak kosong. Oleh itu ceritanya tah hape-hape.

Hari khamis yang lepas aku pergi workshop CFD. Bukan workshop kepunyaan CFD yang repair-repair kereta atau motor atau lori hatta kapal terbang sekalipon. Ia merupakan kelas belajar menggunakan software aplikasi CFD.

Aku siap sesat larat lagi nak cari tempat workshop tersebut. Padahal bangunan skul mekanik tu tak sampai 5minit berjalan kaki dari lab aku. Bangunan pon 3 tingkat je. Cane la kalo aku belajar kat oversea dan kena mencari dewan kuliah, memang sesat 20km ke hadapan la jawabnya.

Sesampai je aku kat situ, boleh pulak duduk depan sekali. Orang pertama di depan penceramah tu beb. Memang semangat..!

1 jam kemudian....

Kelopak mata aku dah tinggal separuh.

2 jam kemudian....

Dah rasa nak pitam ibarat macam lepas makan ubat selsema tapi tak boleh tido. Perrgghh..

30 minit sebelum workshop berakhir..

ZzzZZzzz..

Tipu je. Gila nak tido pabila aku orang pertama di hadapan penceramah. Memang menempah tiket untuk mendapat jelingan maut dan sindiran sinis.
Aku amik pen dan kertas. Aku terus menghasilkan surat cinta.hehe.

Aku dah tau kenapa dulu kelas berkadar songsang dengan aku. Bila kelas ada, aku tak datang. Bila kelas tak ada, aku  menangis-nangis gembira nak datang. Kalau aku berkadar terus dengan kelas, memang aku dah menghasilkan sebuah novel cinta dah. Siap jadi glemer gila. Berangan sambil mata bercahaya.

Isi cerita di atas ialah aku menulis surat cinta. Tah hape-hape kan? Aku dah cakap dah.

0 comments:

Post a Comment