Saturday, April 24, 2010

Selamat hari lahir

Samat hari lahir yang ke dua puluh lima. (Apabila umur ditulis dalam bentuk perkataan dan bukan angka, orang tak perasan sangat kita dah tua.)

Penulisan di bawah adalah khas untuk encik yang sedang mengorek kubu. Iaitu saudara Suhairie. Wah..dah terkeluar sudah nama.

Doa dan ucapan saya untuk awak,
1. Semoga gembira di mana saja awak berada. Walaupon awak penat mengorek kubu kat sana.

2. Saya doakan awak sentiasa selamat dan dilindungi Allah hendaknya.

3. Moga awak dimurahkan rezeki dan selalu belanja saya makan.

4. Awak dah tua, saya pon bakal tua. Nanti kita sama-sama makan ulam k.


Disebabkan kita jauh di mata tapi dekat di hati, aiceh. saya tak dapat nak bagi hadiah, oleh itu saya kirimkan kucing comel ni untuk nyanyikan bagi pihak saya.

Sedia?
1..

2..

3..

Nyanyi.





Terima kasih. Terima kasih.

Sedapkan suara Nini? Hah, tiba-tiba bagi nama encik kucing tu Nini. Awak ingat lagi tak kat Nini? Tak ingat? Cuba awak pejamkan mata dan balik ke masa lampau. Kira-kira 5 tahun lepas.

Awak dah ingat?

Tak ingat ke?

Ala..video yang awak pernah bagi dulu. Oh. Terbagitau pulak.

Ha..dah ingat kan? Gembira-gembira. Penyataan sejukkan hati sendiri.


Saya ada kejutan lagi ni. Saya dah sediakan kek hari jadi khas untuk awak. Saya nak buatkan kek coklat spesel untuk awak. Tapi oven mak saya rosak. Alasan.

Kek untuk awak. Ni prototaip je tau. Jangan makan.


Saya harap dapat sama-sama sambut hari lahir awak yang ke tujuh puluh lima. Saya cilok gambar kek birthday nenek Betty ni kat internet. Pinjam ye nek.



Setiap hari lahir mestilah dapat hadiah. Hari lahir awak pon tak ketinggalan. Saya ada sediakan hadiah untuk awak. Seronok tak? Tapi yang kat bawah ni contoh je tau. Yang betol-betol punya saya simpan. 

Contoh hadiah awak.



Sekian dari saya untuk awak. Harap awak gembira dengan kek dan hadiah maya saya ni. Semoga berjumpa lagi k.

Hani.

2 comments:

zizie saref said...

hepi bday kpd bf hani..

Anonymous said...

hepi birthday bf kawan zz.

eToN

Post a Comment